Przeróbka zestawu głośnomówiącego Cark-91 6310 -> 6230

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jabu23
    Classic
    • 2005
    • 37

    Przeróbka zestawu głośnomówiącego Cark-91 6310 -> 6230

    Witam,
    Szukałem po forum i poczytałem trochę, ale jeszcze nurtuje mnie kilka pytań i mam nadzieję, że czegoś się dowiem dla siebie jak i może ktoś jeszcze z tego skorzysta

    No to do rzeczy, mam silnik 1.9TDI 101KM AXR na pompowtryskach przejechane ledwo 1750 km

    Z tego co powiedział mi człowiek w ASO gdzie kupowałem auto i co potwierdziło się na naklejce w książce serwisowej ten silnik chyba jako pierwszy w Skodach ma domyślnie zmienny okres obsługi czyli QG1 – zawiera się to w tym że przegląd okresowy ma być według wskaźnika obsługi serwisowej (ale nie rzadziej niż co 2 lata), a wymiana płynu hamulcowego co 2 lata

    Nawet pierwszy konieczny do zachowania przegląd mam wpisany 2 lata od daty zakupu!

    Sprzedawca jednak poradził mi żebym się trzymał zwykłego trybu serwisowania QG2 – czyli co 15000 olej itd. itp. Rozumiem że po części jest to spowodowane tym że częstsze wizyty w ASO to więcej dla nich kasy no ale pewnie nie wszystko jest takie proste 

    Mnie bardziej nurtuje kwestia jaki lać olej silnikowy i czy trzymać się tego QG1 czy przejść na QG2

    W instrukcji pisze że jeżeli nie można wlać oleju silnikowego zgodnego z nową normą VW 507 00 to lać inny i przejść na standardowy olej np. Mobil 1 5W-40

    Ja znalazłem taki spełniający normę 507 00 o nazwie Mobil 1 Formula ESP 5W-30
    Ta Formula ESP dotyczy niskiej emisji popiołu co ma oszczędzać filtr cząstek stałych (bo to ma Euro4)

    Szczerze mówiąc pogubiłem się – większość radzi lać co 15000 km olej do pompowtrysków Mobil 5W-40 i tyle – zastanawiam się jednak czy nie mówią tego na odwal się bo tak po prostu łatwiej,

    Jeżeli macie jakieś doświadczenia z tą nową normą albo z cyklem QG1 – dajcie znać

    Poniżej załączam linkę do opisu tego nowego oleju mobila oraz wklejam info z mojej książki serwisowej


    Pozdrawiam
    Paweł




    Opis oleju Mobil 1 Formula ESP 5W-30
    OCTAVIA 1.9 TDI - AGR
  • Pawel
    Classic
    • 2005
    • 18

    #2
    Przeróbka zestawu głośnomówiącego Cark-91 6310 -> 6230

    Czy ktoś przerabiał zestaw głośnomówiący z NOKI 6310 na NOKIĘ 6230 ?

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      To nie ma żadnej różnicy. To jest ten sam model ze zmienionym softem obudową. Sam mam taki zestaw w samochodzie zamontowany.Chętnie podrzucę fotke

      [ Dodano: Wto 22 Lis, 05 21:28 ]
      Ups chyba pomyliłem telefonik :/ Chodzilo mi o 6210
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        Pawel, jest taka przejściówka za bodajże 200 zeta i przerabia na pop porta dotego dokupujesz odpowiedni uchwyt i włala
        tutaj masz info

        Komentarz

        • Rendi
          Drive
          • 2024
          • 65
          • Octavia II (1Z3)
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #5
          a znacie moze jakis uchyt na telefon, montowany podobnie jak ten orginalny http://www.skoda-auto.pl/salon/akces.../ATC400001.jpg , chodzi mi o taki któwy byłby montowany bez jakiego kolwiek wiercenia i dziur a ten na zdjęciu w ASO kosztuje 120 zł:/
          Byłe...:
          Skoda S100L, rok produkcji: 1974
          Skoda 120L, rok produkcji: 1988
          Skoda Felicia, rok produkcji: 1995
          Skoda Fabia I, rok produkcji: 2000
          Skoda Octavia 1U, rok produkcji: 2005

          Jest
          Octavia 2, rok produkcji 2010

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Sa takie blachy, ktore wklada sie w szczeline deski i niby to sie tam trzyma tylko ciagle chwieje. I musi byc o co zaczepic a tu nie bardzo jest, chyba ze w pozioma szczeline miedzy tunelem
            Innym rozwiazaniem jest przykleic na mocnej tasmie dwustronnej uchwyt do deski :twisted:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              U mnie było wiercone dziury ale był wyjmowany nawiew górny , tam przymocowali blache i włożyli tą osłonę nawiewu
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              Pracuję...